مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:212019-01-16بين الملل

عراق خبر درخواست آمریکا برای انحلال 67 گروه عراقی را تکذیب کرد


نخست وزیر عراق، اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست واشنگتن از بغداد برای انحلال دهها گروه عضو سازمان الحشد الشعبی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، طی کنفرانس خبری روز سه شنبه (15 ژانویه)، اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه واشنگتن از بغداد خواسته تا سازمان الحشد الشعبی را منحل کند و به او مهلت داده تا این درخواست را عملی کند، صحت ندارد.

به نوشته پایگاه خبری ).

عبدالباری عطوان، روزنامه نگار و تحلیلگر سرشناس فلسطینی جهان عرب، در یادداشت امروز خود به این موضوع اشاره کرد و آن را خواسته ای بی سابقه توصیف کرد.

  عطوان نوشت، دولت آمریکا روز سه شنبه (دیروز) از دولت عراق خواست تا 67 گروهی را که در چارچوب بسیج مردمی عراق فعالیت می کنند منحل کند؛ این درخواستی بی سابقه از جانب آمریکایی‎ هاست، چون همه این گروه ها زمانی که در کنار نیروهای آمریکایی با هماهنگی یا بدون هماهنگی برای سرکوب داعش در خاک عراق مبارزه می کردند، مورد استقبال واشنگتن بودند، اما حالا چه چیزی عوض شده است؟ عطوان در بیان علت این خواسته آمریکا، توضیح داد، برای پاسخ به این سوال ما می گوییم آنچه تغییر کرده این است که عراق بتدریج امنیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق خبر درخواست آمریکا برای انحلال 67 گروه عراقی را تکذیب کرد

عراق خبر درخواست آمریکا برای انحلال 67 گروه عراقی را تکذیب کرد