مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:052019-01-16فرهنگي

پیام تسلیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای محب اهری


«حسین محب اهری هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما بامداد روز چهارشنبه 26 دی، دارفانی را در حالی وداع گفت که یاد و نام و مهربانی هایش همیشه در خاطر هنرمندان و کودکان و نوجوانان ایران باقی خواهد ماند.

- حسین محب اهری هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما بامداد روز چهارشنبه 26 دی، دارفانی را در حالی وداع گفت که یاد و نام و مهربانی هایش همیشه در خاطر هنرمندان و کودکان و نوجوانان ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محب اهری حدود پنج ماه پیش میهمان مرکز شماره 37 کانون تهران بود و درحالی که بیماری سرطان تن نحیف اش را سخت آزرده بود، با همان روحیه شاد و مهربانی مثال زدنی در جمع کودکان و نوجوانان عضو این مرکز حاضر شد و به آن ها توصیه کرد از فرصت های حضور در مراکز کانون برای پرورش خلاقیت و رشد هنری خود استفاده کنند.

او که در سال های اخیر بازی در دو نمایش مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی مریم کاظمی به نام های خاله مرجان و خروس و کلوچه دارچینی را در کارنامه پربار هنری خود ثبت کرده بود در همان آیین از بچه ها خواست که با مطالعه، به رشد فکری برسند و راهشان را برای آینده پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای محب اهری

پیام تسلیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای محب اهری