مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:052019-01-16سياسي

مراسم نکوداشت آیت الله میرسجادی برگزار شد


بیست و هشتمن نشست ستارگان محراب به منظور نکوداشت آیت الله سیدمحمدحسین میرسجادی امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) خیابان ری در این مسجد برگزار شد.

- بیست و هشتمن نشست ستارگان محراب به منظور نکوداشت آیت الله سیدمحمدحسین میرسجادی امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) خیابان ری در این مسجد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازبیست و هشتمین نشست ستارگان محراب به مناسبت نکوداشت مقام آیت الله سیدمحمدحسین میرسجادی امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) خیابان ری، با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی، جمعی نمایندگان مراجع تقلید در تهران در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده از مقام شامخ علما به خصوص آیت الله میرسجادی تقدیر و لوح تقدیری از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد به وی تقدیم کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به جایگاه علما به خصوص مرحوم آیت الله اصفهانی جد آیت الله میرسجادی اشاره کرد و ایشان و پدر بزرگشان را از علمای بانفوذ و با اخلاق عالم تشیع معرفی کرد.

حجت الاسلام قمی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم گفت: پیامبر اکرم(ص) درباره شخصیت و رفتار علما می فرماید: لاَ تَجْلِسُوا عِنْدَ کُلِّ دَاعٍ مُدَّعٍ یَدْعُوکُمْ مِن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نکوداشت آیت الله میرسجادی برگزار شد

مراسم نکوداشت آیت الله میرسجادی برگزار شد