مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:202019-01-16اجتماعي

تنها 5 پلنگ تا یک حسرت ملی باقیست


پس از ایجاد کمپین یوز تا ابد نوبت به حفظ پلنگ تا ابد رسیده است؛ پنج پلنگ در شرق اصفهان در حالی به زیست خود ادامه می دهند که محیط بانان منطقه در شرایط دشوار بیابانی، - پس از ایجاد کمپین "یوز تا ابد" نوبت به حفظ "پلنگ تا ابد" رسیده است؛ پنج پلنگ در شرق اصفهان در حالی به زیست خود ادامه می دهند که محیط بانان منطقه در شرایط دشوار بیابانی، بدون وجود جان پناه از آن ها مراقبت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از تقدیر صورت گرفته توسط رحمان دانیالی-مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست از سرپرست منطقه عباس آباد واقع در شرق شهرستان اصفهان، محمدرضا حلوانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حضور یک پلنگ ماده با دو توله اش، یک پلنگ نر قوی و یک پلنگ ماده پیر در محدوده ای مشخص، طی چند روز اثبات شده است.

به گفته سرپرست پناه گاه عباس آباد، روند رشد دو توله پلنگ یافت شده، نشانگر مطلوب بودن شرایط زیستی این پلنگ ها است و احتمال تولد توله های جدید در سال آینده هم با شرایط کنونی وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اقدامات ویژه انجام شده در تیم مدیریتی کنونی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان گفت: سال گذشته بدلیل خشکسالی 90درصدی عباس آباد با خطر کوچ این حیوانات و یا تلف شدن آن ها روبرو بودیم، اما اقدامات صورت گرفته اداره حفاظت محیط زیست و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 پلنگ تا یک حسرت ملی باقیست

تنها 5 پلنگ تا یک حسرت ملی باقیست