مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:062019-01-16سياسي

برای تنظیم بازار شب عید دستورالعملی آماده کرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، صبح امروز در حاشیه همایش تخصصی معاونین و رئسای اداره های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان های سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرا کردن حدود الهی برای سارقان اظهار کرد: - که طبق آن در این فصل از سال هیات هایی با محوریت دادستان ها برای نظارت بر بازار تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، صبح امروز در حاشیه همایش تخصصی معاونین و رئسای اداره های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان های سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرا کردن حدود الهی برای سارقان اظهار کرد: تعدد سرقت موجب اجرای حد نیست، یعنی ممکن است فردی مکرر سرقت کند، ولی در فقه برای نوع سرقت آن حد در نظر گرفته نشود.

وی افزود: برای کاهش جرم سرقت، نیروی انتظامی باید پیشنهاد های لازم و همچنین استفاده از ابزار های روز را در اولویت کار خود قرار دهد.

دادستان کل کشور با اشاره به نحوه کار قضات دادگستری ها گفت: دستگاه قضایی و به تبع آن قضات تابع قانون هستند و نمی توانند احکامی خارج از قانون صادر کنند، البته قانون مرتبط با سرقت و سارق باید جامع تر شود و فقط به فکر زندانی کردن سارق نباشیم چراکه زندانی کردن نمی تواند تنبیه خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تنظیم بازار شب عید دستورالعملی آماده کرده ایم

برای تنظیم بازار شب عید دستورالعملی آماده کرده ایم