مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 10:502019-01-16اقتصادي

پیش بینی قیمت پوشاک در آخر سال


رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به .

- رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به سال های گذشته افزایش خواهند داشت.

میر اسماعیل صدیق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: خوشبختانه وضعیت پوشاک داخلی نسبت به سال های گذشته بهبود پیدا کرده است و رکود و فروش پایینی که در سال های گذشته شاهد آن بودیم خیلی کمتر شده است.

وی، علت بهبود وضعیت را جلوگیری از قاچاق کالا و افزایش قیمت ارز اعلام کرد و افزود: در گذشته قیمت ارز پایین بود و قاچاق به آسانی انجام می شد اما اکنون با برخورد قاطع در جلوگیری از ورود کالای قاچاق و افزایش قیمت ارز وضعیت تغییر کرده و فضا برای پیشرفت و فروش کالای داخلی مساعد شده است، این بار افزایش قیمت ارز به نفع تولید کنندگان بزرگ و قوی داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت پوشاک در آخر سال

پیش بینی قیمت پوشاک در آخر سال