مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 10:402019-01-16حوادث

دستورالعمل دادستانی کل کشور برای نظارت بر بازار/ آخرین وضعیت پرونده علوم تحقیقات


دادستان کل کشوربا بیان اینکه دستورالعملی را برای نظارت بر قیمت ها آماده کرده ایم، گفت: بر اساس این دستورالعمل دادستان های استان های سراسر کشور را مکلف کردیم که هیاتی متشکل از دستگاه های مرتبط تشکیل داده و بر قیمت ها، - بازار، تولید و انبار نظارت داشته باشیم و قطعا با مواردی که تخلفی را مشاهده کنند، برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفر منتظری در حاشیه همایش تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در سراسر کشور، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال ایسنا درباره پرونده حادثه اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، اظهار کرد: در همان روزهای نخست با دستور قضایی عناصر مقصر در خصوص این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

برخی از پرونده ها نیز تکمیل شده است و آماده رفتن به دادگاه است و بخش دیگر نیز با توجه به این که در مورد مصدومان حادثه است، باید منتظر بمانیم تا این افراد بهبودی کامل پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا جلوی حوادث مشابه را بگیریم، گفت: روز گذشته (سه شنبه) از مساله ای مطلع شدم و آن را پیگیری کردم که مسئولان این دانشگاه قول دادند که آن را بر طرف کنند و ما نیز بر این مساله نظارت خواهیم داشت و اگر تخلف یا کوتاهی در این زمینه شود حتما با آن برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل دادستانی کل کشور برای نظارت بر بازار/ آخرین وضعیت پرونده علوم تحقیقات

دستورالعمل دادستانی کل کشور برای نظارت بر بازار/ آخرین وضعیت پرونده علوم تحقیقات