مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 10:302019-01-16پزشكي

اعزام بیش از 200 متخصص جدید به مراکز درمانی کشور


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با اشاره به برخی کمبودها در مراکز درمانی از نظر متخصص، گفت: طی دو ماه آینده بیش از 200 متخصص جدید به مراکز درمانی در سراسر کشور اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از مرکز فوق تخصصی جراحی قلب امیرالمومنین(ع) کردکوی اظهار کرد: امسال بیش از 70 متخصص به مراکز درمانی استان گلستان اختصاص داده شد که از نظر تعداد و به نسبت جمعیت استان از رتبه خوبی در کشور برخوردار بوده است.

وی با اذعان به فرسودگی برخی مراکز درمانی، تصریح کرد: بخشی از کار هتلینگ به نحو مطلوب از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده و بخش های باقی مانده نیز از محل اعتبارات بعدی که برای همین منظور اختصاص می یابد از نظر فضای هتلینگ و زیرساخت های فنی بیمارستان ها اصلاح خواهد شد.

جان بابایی با اشاره به ضرورت اولویت بندی و انطباق سطح توقعات و نیازسنجی ها با منابع مالی موجود، افزود: با توجه به این که ما در شرایط تحریم هستیم و محدودیت های مالی زیادی وجود دارد، اما دستاوردهای خوبی در استان داشتیم که نشان از مدیریت صحیح و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 200 متخصص جدید به مراکز درمانی کشور

اعزام بیش از 200 متخصص جدید به مراکز درمانی کشور