مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 10:252019-01-16دانش

آخرین اقدامات پرونده سانحه علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد/8 دانشجو همچنان بستری هستند


رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر این که 8 دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.

- دکتر محمدمهدی طهرانچی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین اقدامات دانشگاه آزاد در خصوص رسیدگی به پرونده سانحه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این خصوص رسما اقدامات دانشگاه آزاد را اعلام کردیم و کمیته بررسی تخلفات در دانشگاه برگزار شد؛ در آن اسامی مدیرانی که نسبت به عملکرد در این فرایند قصور داشتند و یا ایفای نقش نکردند، رسما اعلام شد.

علاوه بر آن وضعیت پیمانکار و ناظری که از طرف دانشگاه مستقیما مسئولیت نظارت بر حمل و نقل را داشته نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز دوشنبه این هفته جلسه بسیار خوبی با خانواده های این دانشجویان برگزار شد و اعلام کردیم که مسایل مجروحان و متوفیان را از طرف دانشگاه پیگیری می کنیم.

چرا که معتقدیم این دانشجویان مانند بچه های ما هستند و کاملا در مقام پیگیری وضعیت آنها قرار داریم.

رییس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 8 نفر از دانشجویان سانحه علوم وتحقیقات همچنان در وضعیت بستری قرار دارند که امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات پرونده سانحه علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد/8 دانشجو همچنان بستری هستند

آخرین اقدامات پرونده سانحه علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد/8 دانشجو همچنان بستری هستند