مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 09:502019-01-16سياسي

نقشه راه اپوزیسیون ونزوئلا برای انتقال قدرت


کنترل تحت کنترل اپوزیسیون ونزوئلا با غیر مشروع دانستن حکومت نیکولاس مادورو، یک گام به اجرای طرح به چالش کشیدن این رهبر سوسیالیست از طریق اعلام تشکیل دولت انتقالی و اعلام انتخابات زودهنگام نزدیک تر شد.

- کنترل تحت کنترل اپوزیسیون ونزوئلا با "غیر مشروع" دانستن حکومت نیکولاس مادورو، یک گام به اجرای طرح به چالش کشیدن این رهبر سوسیالیست از طریق اعلام تشکیل دولت انتقالی و اعلام انتخابات زودهنگام نزدیک تر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در قطعنامه ای که سه شنبه به تصویب مجلس ملی ونزوئلا رسید، نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا به عنوان غاصب قدرت معرفی شده است که اقدامات دولت او دیگر مشروعیت قانونی ندارد.

در قطعنامه دیگری هم تلاش شد تا با وعده حفاظت از نیروهای مسلحی که از هرگونه دولت انتقالی حمایت به عمل می آورند، وفاداری ارتش از مادورو را برگردانند.

خوان گوآیدو، رییس مجلس ملی ونزوئلا تاکید کرد: این یک توافق تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، گرچه مادورو با فروپاشی اقتصادی ونزوئلا ضعیف شده است اما هنوز از حمایت ژنرال ها و نهادهای دولتی دیگر شامل دادگاه ها برخوردار است.

قانونگذاران کاراکاس با استفاده از ماده ای از قانون اساسی در ارتباط با انتقال قدرت، وعده دادند زمانیکه مادورو از قدرت کنار رفت، انتخابات زودهنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه اپوزیسیون ونزوئلا برای انتقال قدرت

نقشه راه اپوزیسیون ونزوئلا برای انتقال قدرت