مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 06:202019-01-16سياسي

دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد


رییس دانشگاه تربیت مدرس از دانشگاه به عنوان مرجعی که می تواند امید عبور از تنگناهای اقتصادی و اجتماعی کنونی را محقق کند یادکرد و گفت: همه اساتید و اندیشمندان باید نسبت به مسائل، - محدودیت ها، نیازها و نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی احساس مسئولیت کنند و برای حل مشکلات و رشد و تعالی جامعه و بهبود زندگی مردم کشور بکوشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی در سی و دومین گردهمایی مدیران گروه های آموزشی که در سالن چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از دانشگاه به عنوان مرجعی که می تواند امید عبور از تنگناهای اقتصادی و اجتماعی کنونی را محقق کند نام برد و گفت: همه اساتید و اندیشمندان باید نسبت به مسائل، محدودیت ها، نیازها و نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی احساس مسئولیت کنند و برای حل مشکلات و رشد و تعالی جامعه و بهبود زندگی مردم کشور بکوشند.

دکتر احمدی به رسالت اجتماعی دانشگاه به عنوان بحث مهم دانشگاه های نسل سوم اشاره کرد و گفت: با توسعه مفهوم دانشگاه و ضرورت ارتباط دانشگاه با جامعه، بحث مهم رسالت اجتماعی دانشگاه به وجود آمد.

دانشگاه تربیت مدرس نیز در طرح تحول راهبردی خود به این مهم توجه بسیار کرده است و یکی از محورها و اهداف اصلی خود را پشتیبانی و پاسخگویی مسائل و نیازهای جامعه قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد

دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد