مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 13:302019-01-15سياسي

انقلاب اسلامی، تعادل و عدالت را میان ادیان و قومیت های مختلف به وجود آورد


پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تعادل و عدالت میان ادیان و قومیت های مختلف که در این کشور زندگی می کنند، به وجود آمده است، - خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تعادل و عدالت میان ادیان و قومیت های مختلف که در این کشور زندگی می کنند، به وجود آمده است، به طوری که ما به عنوان ارامنه استان خود را در کنار مردم و مسئولان می دانیم و عضوی از کل نظام هستیم.

اسقف گریگور چیفتچیان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) برای کل مردم ایران تعادل در امور زندگی را به ارمغان آورده و فاصله طبقاتی که در رژیم پهلوی در میان مردم وجود داشته را از میان برده اند، به طوری که در ایران به اندازه ای عدالت وجود دارد که احساس اقلیت بودن نداریم.

وی اظهار کرد: ما نیز مانند سایر هموطنان خود مشکلاتی داریم که باید دست به دست هم داده و برای برطرف کردن مشکلات و اعتلای کشور تلاش کنیم.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان ادامه داد: همه ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به صورت برابر زندگی می کنیم و امروز هم آماده ایم تا همه امکانات خود را به نفع جامعه به کار گیریم.

چیفتچیان تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران می تواند الگویی برای کل کشورهای جهان باشد که چگونه باید با یک اقلیت مذهبی و قومی برخورد کرده و به آن ها ارزش قائل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی، تعادل و عدالت را میان ادیان و قومیت های مختلف به وجود آورد

انقلاب اسلامی، تعادل و عدالت را میان ادیان و قومیت های مختلف به وجود آورد