مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 09:262019-01-15سياسي

دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح های کاشان، از دانشگاه کاشان در برگزاری این مراسم قدردانی کرد و گفت: - معاون اول رییس جمهور، دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاه های مطرح کشور و جهان دانست و گفت: امروز دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح های کاشان، از دانشگاه کاشان در برگزاری این مراسم قدردانی کرد و گفت: باید این موفقیت ها را به مسئولان این شهر فرهنگی و دانشگاهی تبریک گفت و انشاءالله توسعه و پیشرفت روزافزون کاشان را شاهد باشیم.

وی مسیر توسعه کشور را بسیار عالی و امیدوارکننده دانست و افزود: مسیر توسعه کشور به فضل الهی با سرعت خوبی پیش می رود و هر روز شاهد افتتاح طرح های عظیم و در حال اجرا در اقصا نقاط کشور هستیم که بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

جهانگیری یکی از اهداف آمریکایی ها را دلسرد کردن مردم نسبت به آینده کشور و نظام عنوان کرد و اظهار داشت: ما به مشکلات کشور واقف هستیم و این شرایط دشوار را با لطف خدا و همت مدیران در دولت تدبیر و امید به سرانجام می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است

دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است