مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 07:302019-01-15فناوري

امنیت سایبری واتس اپ زیر سوال رفت؟


به تازگی گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده است که امنیت سایبری اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را زیر سوال برده و سوالات زیادی را در ذهن کاربران آن ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت.

واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت هکرنیوز، به تازگی یکی از کاربران واتس اپ در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر ، پیامی را منتشر کرده است که جنجال و سر و صداهای زیادی را به راه انداخته و امنیت سایبری این پیام رسان را که به آن می بالد، به چالش کشانده است.

همین امر موجب شده است بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به منظور برطرف کردن سوالاتی که در ذهن کاربران واتس اپ بوجود آمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت سایبری واتس اپ زیر سوال رفت؟

امنیت سایبری واتس اپ زیر سوال رفت؟