مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 05:362019-01-15پزشكي

ایران دارنده مقام اول تولیدات پزشکی داخلی در غرب آسیا


براساس رتبه بندی سایمگو، ایران در سال 2017 به مقام نخست تولیدات علمی در رشته پزشکی داخلی در سطح کشورهای آسیای غربی رسیده است.

- خبرگزاری فارس ، براساس رتبه بندی سایمگو، ایران در سال 2017 به مقام نخست تولیدات علمی رشته پزشکی داخلی در سطح کشورهای آسیای غربی دست یافته است.

پزشکی داخلی یک تخصص پزشکی است که با پیشگیری، تشخیص، و درمان بیماری های بزرگسالان سروکار دارد.

متخصصان داخلی از بیماران بستری شده و آمبولانسی مراقبت می کنند و می توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند؛ همچنین پزشکی داخلی یکی از تخصص های دامپزشکی است.

در تصویر زیر صدرنشینی ایران در علم پزشکی داخلی را مشاهده می کنید:  بررسی های منتشر شده در مجله   SCImago Journal & Country Rank  نشان می دهد ایران با تعداد 303 مقاله در زمینه پزشکی داخلی در رتبه نخست و ترکیه با اختلافی قابل توجه در مقام دوم قرار دارد.

  رژیم صهیونیستی و کشورهای عربستان سعودی، مصر، قطر، امارات متحده عربی، کویت، لبنان، اردن، عمان، عراق، سرزمین های اشتغالی و بحرین به ترتیب در رتبه های بعد از ایران و ترکیه قرار دارند.

از میان 303 مقاله منتشر شده محققان ایرانی، 260 مقاله قابل استناد بوده است؛ در حالی که ترکیه به عنوان کشور حائز مقام دوم 164 مقاله در رشته پزشکی داخلی ارائه کرده که تنها 138 مورد آن قابل استناد بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دارنده مقام اول تولیدات پزشکی داخلی در غرب آسیا

ایران دارنده مقام اول تولیدات پزشکی داخلی در غرب آسیا