مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 15:362019-01-14سياسي

عمر البشیر: راه تغییر دولت انتخابات است نه آشوب و غارت


رییس جمهور سودان که امروز به منطقه دارفور سفر کرده است، تأکید کرد که اعتراضات و تظاهرات هرگز به تغییر دولت منجر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمر البشیر رییس جمهور سودان امروز دوشنبه با اشاره به اینکه تظاهرات و اعتراضات هرگز به تغییر دولت منجر نخواهد شد، تأکید کرد که تنها راه تغییر دولت، صندوق های رأی گیری و انتخابات سال 2020 است.

البشیر امروز وارد شهر نیالا در ایالت دارفور جنوبی شد و مورد استقبال هزاران نفر از ساکنان این منطقه قرار گرفت که شعارهایی در حمایت از او سردادند.

وی در جمع مردم این منطقه به سخنرانی پرداخت و گفت: دشمنان کشور ما چشم دیدن ثبات سودان را ندارند و آنها به دنبال استمرار جنگ در دارفور هستند و لذا سعی دارند با اندک افرادی که در داخل دارند دست به تخریب، غارت و چپاول بزنند.

طبق گزارش وبگاه العربی الجدید ، رییس جمهور سودان ضمن اذعان به وجود مشکلات اقتصادی در کشور گفت که حل مشکلات هرگز از طریق غارت و تخریب نیست.

البشیر همچنین ایستادگی برخی کشورها از جمله سودان در کنار مصر را ستود و گفت که عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر هیأتی را به خارطوم اعزام و بر ایستادگی در کنار سودان تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر البشیر: راه تغییر دولت انتخابات است نه آشوب و غارت

عمر البشیر: راه تغییر دولت انتخابات است نه آشوب و غارت