مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 12:262019-01-14اقتصادي

توجه به اوراق بهادار از نقاط قوت بودجه 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صحرایی گفت: بانک مرکزی با خرید و فروش مجموعه ای از اوراق بهادار و صکوک دولتی موجود در بازار مالی، - مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران: با بهره گیری از اوراق بهادار در تأمین مالی دولت و شرکت های دولتی، ضمن ثبات بخشی به بازار می تواند نقطه شروعی برای حرکت مجدد اقتصاد از فاز رکود به رونق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صحرایی گفت: بانک مرکزی با خرید و فروش مجموعه ای از اوراق بهادار و صکوک دولتی موجود در بازار مالی، امکان استفاده از این ابزار مهم را در سیاست گذاری پولی خواهد داشت .

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران ادامه داد: بررسی سرفصل های لایحه بودجه 1398 نشان می دهد که منابع و مخارج بودجه در سال آینده نسبت به قانون بودجه سال 1397 حدود 39 درصد افزایش یافته است.

البته با بررسی جزیی تر لایحه بودجه 1398 مشاهده می شود که بودجه عمومی دولت نسبت به قانون بودجه سال 1397 حدود 8 درصد افزایش یافته است.

صحرایی با اشاره به نگاه دولت به بازار سرمایه در تامین مالی طرح های آتی گفت: اصولاً در شرایط فعلی اقتصاد با توجه به تنگناهای مختلف و تنظیم بودجه به لحاظ انقباضی و بهره گیری از اوراق تأمین مالی ابزار کارآمدی برای باز کردن فضای اقتصاد کشور به نفع بخش خصوصی واقعی خواهد بود و به ارتقای جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اوراق بهادار از نقاط قوت بودجه 98

توجه به اوراق بهادار از نقاط قوت بودجه 98