مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 10:162019-01-14اقتصادي

رییس کمیسیون تلفیق مجلس مطرح کرد رانت ارز 4200 تومانی در بودجه 98 نباید تکرار شود


عملکرد سال 97 نشان می دهد که منابع ارزی 4200 تومانی که می توانستند کل مردم از آن بهره مند شوند متاسفانه فقط قشر خاصی از آن بهره مند شدند و این موضوع نباید در بودجه سال 98 تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و جا به جایی قیمت ها و نیز کاهش منابع دولت از قبال تحریم ها تصریح کرد: این امر تصویب بودجه را در مجلس سخت کرده است چرا که باید بودجه تعادلی بین منابع و مصارف داشته باشد و از طرفی دیگر غیرواقعی تدوین و تصویب نشود.

وی گفت: اگرچه بودجه پیشنهادی دولت با سناریوهای مختلف تدوین و گفته شده که در برخی امور نیز غیرواقعی است ولی ما نباید آن را غیرواقعی تر کنیم بلکه باید آن را به واقعیت های جامعه واقتصاد نزدیک تر کنیم.

تاجگردون با اشاره به محدودیتها دولت در زمینه های مختلف برای تدوین بودجه سال 98 و فشارهایی ناشی از هدفمندی ارز برای کالاهای اساسی افزود: ما هم نکاتی در مجلس داریم که باید در بودجه به آن توجه شود.

  رییس کمیسیون تلفیق بودجه 98 همچنین توجه به موضوع معیشت مردم، جلوگیری از بالارفتن نرخ تورم یا رکودی که اکنون متوجه اقتصاد و تولیدکننده ها است را از جمله مواردی ذکر کرد که مجلس در تصویب بودجه با حساسیت به آنها نگاه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون تلفیق مجلس مطرح کرد رانت ارز 4200 تومانی در بودجه 98 نباید تکرار شود

رییس کمیسیون تلفیق مجلس مطرح کرد رانت ارز 4200 تومانی در بودجه 98 نباید تکرار شود