مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 09:452019-01-14پزشكي

ضد عفونی کردن موبایل و خودرو بدون نیاز به آب


یکی از شرکت های فناوری نانو امولسیون های پاک کننده بر پایه مواد گیاهی را تولید کردند که بدون نیاز به آب قادر به آنتی باکتریال کردن سطوح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناوری، محلول های شوینده نانویی تولید کرده که از آن می توان بدون نیاز به آب برای تمیزکردن بدنه، موتور و لاستیک خودرو استفاده کرد.

این شرکت همچنین با استفاده از ترکیبات گیاهی موفق به تولید نانو امولوسیون پاک کننده و آنتی باکتریال تبلت، موبایل و سایر سطوح شدند که مانع از انتقال باکتری می شود.

تلفن همراه می تواند خطرناک ترین وسیله انتقال و ابتلا به انواع بیماری ها باشد؛ چراکه موبایل مکان مناسبی برای رشد باکتری ها است.

سرفه کردن، خوردن غذا هنگام استفاده از تلفن همراه، چربی گوش و صورت همه از عواملی است که باعث آلودگی تلفن همراه می شود و آزمایش های انجام شده در این زمینه نشان داد که تلفن های همراه همانند دستگیره در و پول به طور معمول حامل میکروب های زیادی هستند و می توانند بیماری های رایجی مانند آنفولانزا، اسهال و عفونت های چشمی را ایجاد کنند.

پاک کننده موبایل و تبلت تولید شده کاملا گیاهی و بر پایه تکنولوژی نانو بدون الکل بوده که باعث حفظ سلامت کریستال های موبایل و لوازم الکتریکی می شود ضمن آنکه قادر به حذف باکتری ها از روی سطوح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی کردن موبایل و خودرو بدون نیاز به آب

ضد عفونی کردن موبایل و خودرو بدون نیاز به آب