مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 10:562019-01-13اقتصادي

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد


اسحاق جهانگیری که برای افتتاح چند پروژه صبح امروز به کاشان سفر کرده است، بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان را با اعتباری بالغ بر 16500 میلیارد ریال افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اسحاق جهانگیری که برای افتتاح چند پروژه صبح امروز به کاشان سفر کرده است، دقایقی قبل بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان را با اعتباری بالغ بر 16500 میلیارد ریال افتتاح کرد.

نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان، یکی از نیروگاه های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید بیش از 480 مگاوات است که شامل 2 واحد گازی 162 مگاواتی و 1 واحد بخار است.

ظرفیت فعلی این نیروگاه 324 مگاوات بود که با راه اندازی بخش بخار این نیروگاه ظرفیت آن به 484 مگاوات خواهد رسید.

بومی سازی چدن نشکن بعد از آمریکا معاون اول رییس جمهور در ادامه تولید خط لوله پایه برق چدن نشکن را در کارخانه هامون نایزه واقع در کاشان، کیلومتر 14 جاده اردستان افتتاح کرد؛ خط تولیدپایه های چدنی  توزیع برق برای اولین بار در ایران و دومین بار بعد از آمریکا در کاشان تولید خواهد شد.

افزایش پوشش فاضلاب کاشان با افتتاح طرح توسعه ای آخرین افتتاح جهانگیری، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان بود، برای این طرح بیش از بر یک هزار و 330 میلیارد ریال از محل بانک توسعه اسلامی هزینه شد، مرحله نخست اجرای مدول یک تصفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد