مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 10:302019-01-13حوادث

داستان سرهای سرگردان الاغ در ابهر


کشف سرهای بریده شده الاغ در ابهر، پای این شهرستان را علاوه بر فضای مجازی داخل کشور به شبکه های ماهواره ای آن سوی آب ها نیز گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیوانات جزو موجوداتی هستند که همواره قربانی سودجویی انسان های منفعت طلب و سنگدل می شوند تا جایی که هر از گاهی در خروجی خبرگزاری ها و شبکه های مجازی شاهد پخش اخبار مختلفی از آزار و اذیت انواع حیوانات هستیم که گاهی به طرز فجیعی شکنجه و کشته می شوند.

اما عده ای از انسان ها پا را از این آزار و اذیت نیز فراتر گذاشته و برای کسب سود بیشتر علاوه بر قربانی کردن این حیوانات بی گناه، دانسته یا ندانسته به طمع سود تلاش می کنند پای آن ها را به زنجیره غذایی مردم نیز باز کنند و امنیت غذایی آن ها را به مخاطره اندازند.

با پیشرفت علم و فناوری و گسترش شبکه های مجازی در طی سال های اخیر شاهد انتشار بی شمار این قبیل از رفتارهای پست و حیوانی در فضای مجازی بودیم که این دفعه قرعه به نام شهرستان ابهر افتاده است.

طی روزهای اخیر کلیپی با سرعت در همه گروه ها و کانال های شهرستان ابهر منتشر شد که موجب بهت و حیرت ابهری ها شده و نگرانی فزاینده ای را در میان شهروندان به وجود آورد.

رسانه های معاند نظام نیز که همواره به دنبال کوچک ترین سوژه برای بزرگ نمایی و سیاه نمایی هستند، این کلیپ که حاوی سرهای بریده الاغ در منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان سرهای سرگردان الاغ در ابهر

داستان سرهای سرگردان الاغ در ابهر