مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 04:002019-01-13سياسي

توضیحات سیاوشی از پیگیری هایش برای ثبت روز ملی لباس های محلی در تقویم ملی


رییس کمیته زن، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه پیشنهاد تعیین یک روز به نام «روز ملی لباس های محلی» به دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد.

- رییس کمیته زن، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه پیشنهاد تعیین یک روز به نام روز ملی لباس های محلی به دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد.

طیبه سیاوشی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در حاشیه نشست کمیسیون فرهنگی با دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص پیشنهاد نام گذاری یک روز در تقویم سالانه به نام روز ملی لباس های محلی رایزنی کردم و این پیشنهاد را به همراه ضمیمه ای از دلایل توجیهی به صورت مکتوب به ایشان تحویل دادم حتی روزهایی که به نظرم برای این نام گذاری مناسب بود نیز به ایشان پیشنهاد دادم البته پیشنهاد برخی کارشناسان و مشاوران این بود که پیشنهاد نامگذاری یک روز به نام روز ملی لباس های محلی در هفته سوم مهر ماه که روز روستا و عشایر نیز در این هفته ثبت است، ارائه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: توضیح موالی زاده این بود که زمان مطرح شدن و تصمیم گیری درباره پیشنهادات نام گذاری در تقویم سالیانه، در شش ماهه اول هر سال به ویژه چند ماه اول سال است از این رو به ایشان تاکید کردم پیشنهاد مکتوبم دست ایشان باشد تا در سال 1398 و پس از تعطیلات عید نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سیاوشی از پیگیری هایش برای ثبت روز ملی لباس های محلی در تقویم ملی

توضیحات سیاوشی از پیگیری هایش برای ثبت روز ملی لباس های محلی در تقویم ملی