مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 23:212019-01-12سياسي

واکنش وزارت خارجه به شایعه استعفای ظریف و اختلاف با روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به فضاسازی های رسانه ای اخیر علیه وزارت امور خارجه و شخص وزیر امور خارجه گفت: - به نظر می رسد عده ای به صورت سیستماتیک با رواج شایعات و اخبار کذب درصدد ایجاد آشوب ذهنی در مردم و آشفتگی در بازار به منظور اثرگذاری در راستای منافع سوداگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به فضاسازی های رسانه ای اخیر علیه وزارت امور خارجه و شخص وزیر امور خارجه گفت: به نظر می رسد عناصری در داخل کشور در جهت تضعیف و تخریب جایگاه وزیر و وزارت امور خارجه، با توجه به نقش اساسی و حیاتی آن ها در وضعیت کنونی کشور، تلاش می کنند و در همین چارچوب به صورت جنون آمیزی دست به انتشار اخبار نادرست و کذب می زنند.

قاسمی در رابطه با شایعات اخیر در خصوص دستگاه دیپلماسی کشور از جمله استعفای محمد جواد ظریف از سمت خود، خروج ایران از برجام و همچنین وجود اختلافاتی بین رییس جمهور و وزیر امور خارجه در رابطه با موضوع سیاست خارجی کشور، اظهار داشت: استعفای آقای ظریف از ریاست دستگاه دیپلماسی کشور را قویا تکذیب می کنم.

متاسفانه در حالی که هفته گذشته ایشان در یک سفر کاری بسیار مهم و حساس در هندوستان به سر می بردند و مشغول رایزنی با مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه به شایعه استعفای ظریف و اختلاف با روحانی

واکنش وزارت خارجه به شایعه استعفای ظریف و اختلاف با روحانی