مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 17:052019-01-12اقتصادي

فرآیند بیمه رسانه ها و مطبوعات تسهیل می شود


در نشست سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی کشور مقرر شد فرآیند بیمه خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن زدا در این نشست اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف، یاری رسان فرایند بیمه ای رسانه ها و تسهیل مشکلات بیمه ای آنان است.

وی با بیان اینکه رونق تامین اجتماعی در گرو رونق اقتصاد است، گفت: در حد توان نسبت به رفع مشکلات بیمه ای رسانه ها و ایجاد رونق در مشاغل و بازار کار تلاش می کنیم.

وی در خصوص حق بیمه خبرنگارانی که به صورت ساعتی در رسانه ها فعالیت می کنند، گفت: مجوزی از سوی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی صادر شده به نحوی که این افراد بتوانند مابه التفاوت کسری حق بیمه را با همان نرخ واریز شده از سوی کارفرما، به صورت اختیاری بپردازند.

وی تصریح کرد: کارگاه های زیر 5 نفر همچنان با پرداخت فقط 7 درصد سهم بیمه شونده می توانند از تسهیلات کامل بیمه ای بهره مند شوند.

زدا با بیان اینکه در آینده بسیار نزدیک سرویس های خدماتی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری برای بیمه شدگان افزایش می یابد، افزود: در این خصوص نیازمند آموزش های لازم هستیم که رسانه ها این امر خطیر را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند بیمه رسانه ها و مطبوعات تسهیل می شود

فرآیند بیمه رسانه ها و مطبوعات تسهیل می شود