مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 15:552019-01-12سياسي

مصوبه اخذ عوارض حمل بار از کامیون ها ابطال شد


در پی شکایت سزمان بازرسی کل کشور از یک مصوبه شورای شهر نرماشیرمبنی بر اخذ عوارض حمل بار از کامیون ها، هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال این مصوبه غیر قانونی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گردش کار این پرونده آمده است: سازمان بازرسی کل کشور به موجب شکایتنامه شماره 88022 ـ 1397/4/31 ابطال مصوبه شماره 1ـ1395/1/22 شورای اسلامی شهر نرماشیر را خواستار شده و در جهت تبیین خواسته اعلام کرده است که: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای بهرامی رییس محترم دیوان عدالت اداری سلام علیکم احتراماً به استحضار می رساند: حسب اطلاعیه واصله به این سازمان، شهرداری نرماشیر از کلیه کامیونهای عبوری حامل خرما، عوارضی تحت عنوان عوارض حمل بار خرما اخذ می نماید و مستند اطلاعیه نیز تصویر دو فقره فیش دریافتی از کامیونهای حامل بار خرما می باشد که پیوست است.

در مورد موضوع از شهرداری نرماشیر استعلام شده که در پاسخ اعلام شده است: شهرداری تحت هیچ عنوان عوارض از محصولات کشاورزی دریافت نمی نماید و کلیه عوارض این شهرداری تحت عنوان عوارض بر حمل بار اخذ می گردد.

مجدداً از رییس شورای شهر نرماشیر درخواست اعلام مستد قانونی شده که وی در پاسخ طی نامه شماره 95800/20349 ـ 1395/10/11 اعلام داشته است: علت وضع عوارض توسط این شهرداری بر روی محصول خرما به استحضار می رساند وضع عوارض خرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه اخذ عوارض حمل بار از کامیون ها ابطال شد

مصوبه اخذ عوارض حمل بار از کامیون ها ابطال شد