مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 15:302019-01-12پزشكي

پارک علم و فناوری سلامت علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد


در اولین بخش از سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان اصفهان ضمن بهره برداری از محصولات دانش بنیان و فناور ایران ساخت پزشکی و سلامت، پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیز افتتاح شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان امروز با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهور افتتاح و پذیرای واحدهای فناور و دانش بنیان حوزه سلامت شد.

کسب و کارهای دانش بنیان و فناور دانش بنیان حوزه های گوناگونی چون فناوری های سلامت، تجهیزات پزشکی، غذا و دارو در این پارک علم و فناوری استقرار یافته است که برای ورود به مرحله تجاری سازی، حمایت و هدایت می شوند.

ستاری در بخش نخست سفر به استان اصفهان از مجموعه های فناور و دانش بنیان مستقر در شهرک نوآوری و شهرک سلامت اصفهان نیز دیدن کرد.

هدف اصلی این مجموعه دانش بنیان، ارائه مجموعه ای از خدمات درمانی و بهداشتی در قالب 36 کلینیک تخصصی در حوزه های درمانی مختلف است.

تولید دو دستگاه دانش بنیان ایران ساخت در بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از شهرک سلامت اصفهان، دو دستگاه پیشرفته ایران ساخت به نمایش درآمد.

در بخشی از این بازدید دستگاه شتاب دهنده خطی پزشکی ایران ساخت که در تشخیص و درمان سرطان کاربرد دارد، نصب و راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری سلامت علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد

پارک علم و فناوری سلامت علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد