مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 14:202019-01-12اقتصادي

آغاز سرمایه گذاری پژوهشی 10 ساله در سمنان


رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور گفت: با راه اندازی شعبه منطقه ای پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر، سرمایه گذاری پژوهشی 10ساله در استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین شاهوردی در بازدید از روند احداث شعبه منطقه ای پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی در استان سمنان در شهرستان مهدیشهر به گفت وگویی با ایسنا پرداخته و اظهار کرد: با این سرمایه گذاری، فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه پیدا می کند.

وی ادامه داد: همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان تلاش بسیار خوبی در جهت تکمیل و راه اندازی این مجموعه داشتند و از تمام ظرفیت ها استفاده کردند و از منابع استانی نیز حداکثر استفاده را برده اند.

رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور با برشمردن ظرفیت های منطقه خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در این منطقه وجود دارد، برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها و اینکه بتوانند در جهت همین ظرفیت ها، این مجموعه را راه اندازی کنند، جهاددانشگاهی کشور و سایر مجموعه های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در کنار همکاران زحمت کش جهاددانشگاهی استان سمنان خواهند بود، تا حداکثر استفاده را از این ظرفیت ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرمایه گذاری پژوهشی 10 ساله در سمنان

آغاز سرمایه گذاری پژوهشی 10 ساله در سمنان