مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 13:202019-01-12فناوري

حفره های امنیتی نرم افزارهای آدوب برطرف شدند


شرکت آدوب با انتشار یک نسخه به روزرسانی شده از نرم افزارهای کاربردی آدوب ریدر و آدوب آکروبات، دو آسیب پذیری و حفره امنیتی موجود در آنها را برطرف کرده و از میان برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که توجه زیادی به حفاظت از حریم خصوصی کاربران موبایل و رایانه در جهان می شود، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری نیز بیش از هر زمان دیگری درگیر بررسی آسیب پذیری و حفره های امنیتی موجود در نرم افزارهای مختلف شده اند تا به هکرها و مجرمان سایبری اجازه نفوذ و ورود به اطلاعات شخصی کاربران را نداده و بدین ترتیب به محافظت از حریم خصوصی آنها بپردازند.

با توجه به آنکه بازار آسیب پذیری و ضعف های رایانه ای به شدت رونق گرفته و اطلاعات شخصی کاربران را تهدید می کند، شرکت های توسعه دهنده و غول های تکنولوژی بسیاری نیز به دنبال برطرف کردن این موانع و مشکلات سایبری هستند و در این راستا نسخه های به روزرسانی جدیدی را منتشر می کنند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، حالا شرکت آدوب بعنوان توسعه دهنده نرم افزارهای کاربردی آدوب ریدر (Adobe Reader) و آدوب آکروبات (Adobe Acrobat) به تازگی اعلام کرده است که به منظور حفاظت از حریم خصوصی کاربرانش و جلوگیری از نقض آن توسط هکرها، اقدام به انتشار یک نسخه به روزرسانی شده جدید از این دو محصول کرده است تا ضعف های امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره های امنیتی نرم افزارهای آدوب برطرف شدند

حفره های امنیتی نرم افزارهای آدوب برطرف شدند