مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 12:402019-01-12سياسي

بطحایی: اصلاحات ساختاری وزارتخانه به تبع دستورات دولت انجام می شود


وزیر آموزش و پرورش در مورد تغییرات اخیر این وزارتخانه گفت: وزارت آموزش و پرورش به تبع دستورات دولت، اصلاحات ساختاری داشته و الان در سطح ستادی است و سپس به حوزه استانی هم وارد خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی افزود: اگر مهمترین ماموریت و تنها ماموریت آموزش و پرورش را فراهم کردن امکانات و شرایط برای یادگیری بچه ها تلقی کنیم، کارشناسان و مدیران سازمان پژوهش معماران این یادگیری هستند که فرایند آموزش و آنچه بچه ها باید بیاموزند و حجم و چگالی آنچه که در قالب برنامه ها در مدرسه به اجرا در می آید، را تعیین می کنند.

وی افزود: باید پرسید آیا آنچه بچه ها امروز در قالب برنامه های درسی می آموزند، نباید دستخوش تغییر شود؟ آیا حجم و چگالی محتوا باید همین باشد؟ روشی که در قالب برنامه ها باید اجرا شود، اینگونه باید باشد که الان هست؟.

بطحایی ادامه داد: در جلسه ای که با آقای تورانی داشتم، عنوان کردند که جامعه و افکار عمومی و ما در حوزه پژوهش در درجه اول و در حوزه برنامه ریزی آموزشی همواره به ذات و ماهیت مفاهیم بیش از آنچه در عمل اجرا می شود توجه می کنیم.

بطحایی با طرح این پرسش که آیا امروز نیاز فرزندان و دانش آموزان و نوجوان همان نیاز 20 سال پیش است؟ تصریح کرد: بخش عمده سبد یادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: اصلاحات ساختاری وزارتخانه به تبع دستورات دولت انجام می شود

بطحایی: اصلاحات ساختاری وزارتخانه به تبع دستورات دولت انجام می شود