مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 12:012019-01-12سياسي

هزار کودک کار چکاپ سلامت شدند/ 73 هزار بازنشسته شهرداری تهران تحت پوشش قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حمید چوبینه در مراسم سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در جمع پرسنل شرکت شهرسالم اظ ها رداشت: - مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هزار کودک کار تحت پوشش شرکت شهرسالم قرار گرفتند و مراحل درمان آن ها پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حمید چوبینه در مراسم سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در جمع پرسنل شرکت شهرسالم اظ ها رداشت: امسال چکاپ سلامت 17 هزار پاکبان شهر تهران را انجام دادیم.

افرادی که در جای جای این شهر حضور دارند و به پاکی این شهر کمک می کنند.

وی افزود: امسال 17 هزار نفر از پاکبان ها تا به امروز پایش سلامتشان را انجام دادند که 2500 نفر از آن ها بیمار بودند و به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند و شرکت شهر سالم وظیفه داشت که سلامت آ نها را پیگیری کند.

چوبینه با اشاره به اینکه شفافیت را سرلوحه کارمان در شرکت شهر سالم قرار داده ایم، گفت: از طریق مشارکت پذیری و آگهی فراخوان ارائه خدمت را مطرح کردیم و موجب شد 300 درصد با برون سپاری درآمد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران بیان داشت: ابتدای امسال هزار کودک کار وارد پروسه چکاپ سلامت شدند و این کودکان در جهت حمایت های سلامتی این شرکت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار کودک کار چکاپ سلامت شدند/ 73 هزار بازنشسته شهرداری تهران تحت پوشش قرار گرفتند

هزار کودک کار چکاپ سلامت شدند/ 73 هزار بازنشسته شهرداری تهران تحت پوشش قرار گرفتند