مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 11:502019-01-12سياسي

فلاحت پیشه: آمریکا به دنبال جنگ روانی است/ایران با لهستان برخورد قاطع کند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را جنگی روانی دانست که می تواند به عرصه شکست آمریکایی ها تبدیل شود.

- حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان گفت: برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان اقدام انفعالی آمریکاست.

پمپئو وزیر خارجه آمریکا افسر ارشد اطلاعاتی است که وظیفه اش پوشاندن شکست های آمریکا در حوزه عملی در قالب یکسری جنگ های روانی است که این سیاست را در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است.

وی توضیح داد: در حال حاضر آمریکایی ها با رسوایی منطقه را ترک می کنند خودشان هم اذعان دارند که در شکل دادن داعش نقش اصلی داشتند و در بیرون راندن داعش و شکست آن برخی کشورها همچون ایران و روسیه موفق عمل کردند.

آمریکا در شرایطی که موضوع خروج از منطقه را مطرح می کند و جایی در منطقه ندارد، برگزاری اجلاس در لهستان را بیان کرده که این یک جنگ روانی است، چون آمریکا جایی در عمق استراتژیک ایران و منطقه ندارد و تنها برای جبران شکست های عملیاتی اش این موارد را بیان کرده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در چنین شرایطی می توان در قالب دیپلماسی عمومی پاسخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه: آمریکا به دنبال جنگ روانی است/ایران با لهستان برخورد قاطع کند

فلاحت پیشه: آمریکا به دنبال جنگ روانی است/ایران با لهستان برخورد قاطع کند