مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 10:062019-01-12سياسي

هادی غفاری در واکنش به واعظی: اصلاح طلبان مردم را متقاعد کردند به روحانی رای دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام هادی غفاری عضو مجمع نیرو های خط امام (ره)، درباره اظهارات اخیر محمود واعظی رییس دفتر روحانی که گفته بود با اصلاح طلبان در انتخابات 96 ائتلاف نداشتیم ، - هادی غفاری در واکنش به واعظی: اصلاح طلبان مردم را متقاعد کردند به روحانی رای دهند هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات رییس دفتر روحانی به تسنیم می گوید: 90درصد آراء روحانی به فعالیت اصلاح طلبان مربوط بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام هادی غفاری عضو مجمع نیرو های خط امام (ره)، درباره اظهارات اخیر محمود واعظی رییس دفتر روحانی که گفته بود با اصلاح طلبان در انتخابات 96 ائتلاف نداشتیم ، اظهار داشت: ما منتی بر کسی نمی گذاریم، اما 90 درصد آراء روحانی به فعالیت اصلاح طلبان مربوط بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: من خودم به عنوان یک اصلاح طلب قدیمی بیش از 20 شهرستان برای تبلیغ روحانی سفر کردم.

وی با بیان اینکه موج انتخابات به نفع روحانی نبود، گفت: اصلاح طلبان این موج را به نفع وی تغییر دادند، بخصوص در شمال کشور و خوزستان و سیستان و بلوچستان، مردم را متقاعد کردیم که به حسن روحانی رای دهند و این ناشی از تلاش اصلاح طلبان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی غفاری در واکنش به واعظی: اصلاح طلبان مردم را متقاعد کردند به روحانی رای دهند

هادی غفاری در واکنش به واعظی: اصلاح طلبان مردم را متقاعد کردند به روحانی رای دهند