مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 10:002019-01-12پزشكي

کرمانشاه به 1000 پرستار دیگر نیاز دارد


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کمبود نیروی پرستار در استان گفت: برای رسیدن به استانداردها به جذب هزار پرستار دیگر نیاز داریم.

- رضا پورمیرزا به مناسب روز پرستار (22 دی) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جمعیت 3400 نفری گروه پرستاری در استان گفت: از این تعداد 2600 نفر کارشناس پرستاری و مابقی کارشناسان هوشبری و اتاق عمل، فوریت های پزشکی و کمک پرستار هستند.

وی با اشاره به کمبود نیروی پرستار در استان با توجه به تعداد تخت های بیمارستانی گفت: در حال حاضر تعداد تخت های مصوب استان 3500 تخت است که از این تعداد 2700 تخت فعال است و بر اساس استانداردها باید به ازای هر تخت بیمارستانی بطور میانگین 1.

5 پرستار داشته باشپم، درحالیکه هم اکنون این شاخص در استان 95 صدم است و برای رسیدن به حد استاندارد حداقل به هزار پرستار دیگر نیاز داریم.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان بیکار این رشته زیاد است، اما طرح استخدامی برای جذب این نیروها نداریم، افزود: فارغ التحصیل بیکار پرستاری زیاد داریم و از طرفی نیاز شدیدی هم به جذب نیرو داریم، اما این میان استخدامی صورت نمی گیرد و این شرایط هر دو طرف را دچار مشکل کرده و هم پرستاران بیکار و هم سیستم درمانی در رنج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به 1000 پرستار دیگر نیاز دارد

کرمانشاه به 1000 پرستار دیگر نیاز دارد