مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 02:552019-01-11فناوري

تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی


کانال تبلیغ ارزان و تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان، از جمله تصمیم های گرفته شده برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی بود که از سوی وزیر ارتباطات اعلام شد و در عین حال برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم کارت های غیرقانونی و لغو مجوز آن ها در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه های گوناگونی را برای مقابله با پیامک های تبلیغاتی در نظر گرفت، ازجمله این که امکان شکایت از شماره های تبلیغاتی با شماره های شخصی، ثابت و سرشماره های دیگر را فراهم کرد تا امکان قطع سرویس ارسال پیامک از این شماره ها ایجاد شود.

اما با توجه به این که ارسال پیامک برای کسب وکارهای مختلف، یکی از راه های بعضا آسان و ارزان تبلیغات است، کسب وکارها حتی به خرید چندباره سیم کارت روی آورده و با شماره های شخصی به ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام می کنند.

در این راستا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - اظهار کرده بود: با توجه به این که پس از شناسایی سرشماره های تبلیغاتی، صاحبان کسب وکارها به تبلیغ آن ها از طریق شماره های شخصی روی آورده اند، یکی از راه های جلوگیری از ارسال پیامک های تبلیغاتی ناخواسته که حتی بدون شکایت افراد هم صورت می گیرد، مسدود کردن شماره هایی است که تعداد زیادی پیامک ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی

تشدید برخورد با ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی