مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 دی 1397 ساعت 11:452019-01-11سياسي

مجتهدزاده:عزت جامعه در گرو روحیه ایثارگری است


دومین همایش بزرگ خواهران شهدا، پیام آوران عاشورا به همت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس و با مشارکت وزارت نیرو،وزارت آموزش و پرورش، - بسیج جامعه زنان،بسیج مداحان و پیروان عترت واحد خواهرات هیئت رزمندگان در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این مراسم، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی است.

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود، می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگهداشت و در عرصه اجتماعی و سیاسی نیز سنگرسازی های جدیدی کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

زنانی که اوج احساس،لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه ترین میدان ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری های خود فتح کردند.

حضرت زینب (س) یک نمونه برجسته تاریخ است و عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین رخدادهای تاریخ نشان می دهد که زن در حاشیه تاریخ نیست و در متن و حوادث مهم تاریخ قرار دارد.

حضرت زینب نشان داد که می توان حجب و عفاف زنانه را به عزت مجاهدانه تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهدزاده:عزت جامعه در گرو روحیه ایثارگری است

مجتهدزاده:عزت جامعه در گرو روحیه ایثارگری است