مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 18:162019-01-10پزشكي

مشتری های گرمخانه همدان: صبح بیرونمان می کنند، سالم و بیمار هم فرقی ندارد


شب های سرد زمستان افرادی هستند که به خاطر نداشتن سرپناه باید به گرمخانه مراجعه کنند و شب را به صبح برسانند، اما این افراد از وضعیت گرمخانه و مشکلات آن گلایه مندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شب های سرد دامنه الوند برای آنهایی که در کنار خانواده و گرمای بخاری و پکیج شب را صبح می کنند، می تواند خوشایند باشد، اما نه برای آنهایی که از سوز سرما نمی دانند به کجا پناه ببرند.

ممکن است این افراد به دلیل فقر، بیکاری، اعتیاد و یا بیماری خانه و زندگی خود را از دست داده باشند و سرپناهی در کار نباشد؛ بنابراین نهادهای حمایتی باید وارد شده و حداقل هایی برای آنها فراهم کنند.

همدان در حال حاضر یک گرمخانه با ظرفیت نزدیک به 60 نفر دارد، مکانی که دارای مشکلاتی چون کمبود سرویس بهداشتی، حمام و ظرفیت است.

شهرداری همدان ایجاد گرمخانه را وظیفه خود نمی داند و توپ را داخل زمین بهزیستی می اندازد، اما مدیران بهزیستی هم معتقدند وظیفه ای در این حوزه ندارند و شهرداری باید برای ایجاد گرمخانه ورود کند.

به نظر می رسد این کشمکش زیرپوستی سال هاست جریان دارد.

با این حال، به گفته مدیران شهری، گرمخانه همدان در فصول گرم سال پذیرای 60 نفر و در فصول سرد سال پذیرای 80 نفر است؛ همچنین به افراد مستقر در این مرکز در وعده شام غذای گرم و صبح ها صبحانه داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری های گرمخانه همدان: صبح بیرونمان می کنند، سالم و بیمار هم فرقی ندارد

مشتری های گرمخانه همدان: صبح بیرونمان می کنند، سالم و بیمار هم فرقی ندارد