مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 16:152019-01-10اجتماعي

برای صیانت از منابع آبی نیاز به همراهی تشکل های مردم نهاد فعال داریم


معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای صیانت از منابع آبی نیاز به همراهی تشکل های مردم نهاد فعال در حوضه آب، - منابع طبیعی و محیط زیست داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک محبوب علیلو در دومین جلسه کمیته صیانت از منابع آب استان با بیان این مطلب اظهار کرد: بدون مشارکت و همراهی مردم قادر نخواهیم بود به طور شایسته بحث صیانت از آب را پیش ببریم و برای موفقیت در این زمینه نیاز به همکاری شوراهای شهر و روستا و دهیاران، بخشداران و فرمانداران به شدت حس می شود.

وی، دهیاری ها، شوراهای شهر و روستا را ظرفیت بزرگی برای انتقال خواسته ها و نیازهای مدیران و مردم دانست و افزود: آموزش این جامعه، می تواند گام بزرگی در مسیر اطلاع رسانی به روستاییان و کشاورزان باشد.

وی بیان کرد: صیانت از منابع آب را جزو برنامه های مستمر این معاونت است و نسبت به پیگیری مسایل و مشکلات و مصوبات این کمیته بسیار حساس و پیگیر هستیم، از همکاران قضایی در سطح شهرستان ها و بخش های تابعه استان خواسته شده در یاری رسانی به مسایل صیانت از آب و حمایت و پشتیبانی قضایی از عوامل مرتبط برخورد با متخلفان حوضه آب از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صیانت از منابع آبی نیاز به همراهی تشکل های مردم نهاد فعال داریم

برای صیانت از منابع آبی نیاز به همراهی تشکل های مردم نهاد فعال داریم