مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 13:202019-01-10اقتصادي

لغو مجوز بهره برداران معادن کرمان در صورت تأخیر در کار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: براساس مصوبه امروز جلسه، روند فعالیت سرمایه گذاران در معادن از جمله سرمایه گذار معدن ظفتک ریگان بررسی و در صورتی که تا پایان سال از برنامه زمان بندی عقب بیفتد، - لغو مجوز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حسینی نژاد امروز 20 دی ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: یکی از چالش های استان در زمینه معادن زغالسنگ است که با توجه به حوادث در معادن شهرستان های زرند، کوهبنان و راور، رساندن مصدومان به مراکز درمانی طولانی بود.

وی افزود: مقرر شد برای برطرف کردن این مشکل پایگاه امداد و نجات در این منطقه ایجاد شود که محل آن سه راهی مسجد ابوالفضل(علیه السلام) پیشنهاد شد که نقطه ثقل معادن شهرستان های زرند، کوهبنان و راور است و برای دریافت مجوز از شورا این مسأله مطرح می شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: وزارتخانه احداث چهار مرکز امداد و نجات را در کل کشور در برنامه دارد که در ساخت این مرکز در استان کرمان علاوه بر بحث معادن، محل کریدور راه ارتباطی و مناطق زلزله زده نیز قرار دارد و به عنوان امداد و نجات جاده ای و زمان حوادث نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز نخست برای ساخت این پایگاه امداد و نجات 4 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده و قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز بهره برداران معادن کرمان در صورت تأخیر در کار

لغو مجوز بهره برداران معادن کرمان در صورت تأخیر در کار