مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 12:252019-01-10بين الملل

واکنش وزارت خارجه فرانسه به تحریم اروپا علیه ایران


وزارت امورخارجه فرانسه اعلام کرد که تحریم جدید اروپا علیه ایران تاثیری بر فعالیت های دیپلماتیک ایران ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم جدید اروپا علیه یک نهاد اطلاعاتی و دو فرد ایرانی گفت: تحریم هایی که به تازگی از سوی شورای اروپا وضع شده اند، اقداماتی هدفمند و متناسب علیه یک نهاد دولتی و دو فرد متهم به دست داشتن در طرح ریزی برای یک حمله در فرانسه هستند.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه فرانسه، وی افزود: اتحادیه اروپا با این تحریم ها دستور مسدود شدن دارایی ها و سایر سرمایه های مالی یا منابع اقتصادی متعلق به این نهاد و دو فرد مذکور را صادر کرده است و می خواهد اطمینان یابد که این اموال، سرمایه های مالی یا منابع اقتصادی در دسترس آنها نخواهد بود.

این سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه همچنین تصریح کرد: این اقدامات تنها نهاد نامبرده و افرادی که در فهرست ( تحریم) هستند را هدف قرار می دهد و تاثیری بر فعالیت های اماکن دیپلماتیک ایران که اموال آنها و از جمله حساب های بانکی شان طبق قوانین بین المللی از مصونیت برخوردارند، ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیران امورخارجه هلند و دانمارک روز سه شنبه در ادعاهایی بی اساس ایرانرا به تلاش برای انجام سوءق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه فرانسه به تحریم اروپا علیه ایران

واکنش وزارت خارجه فرانسه به تحریم اروپا علیه ایران