مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 16:152019-01-09دانش

تحصیل رایگان در آلمان، با موسسه صبا پلن


شاید برای شما هم این سوال ها پیش آمده باشد که هزینه های تحصیل و دانشجویی در آلمان به چه صورت است؟ چگونه می توانم در آلمان تحصیل کنم؟ - کارنامه قبولی در کنکور سراسری آلمان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلفی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پسا دکتری است.

کالج در آلمان: طول دوره تحصیل 12 سال دانش زبان آلمانی برای آزمون کالج تحصیل رایگان تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان (BSc) دوره مقطع لیسانس در آلمان سه تا چهار سال (شش تا هشت ترم تحصیلی) است.

زبان تدریس دوره لیسانس اکثرا آلمانی است.

اکثر دانشگاه های آلمان در مقطع کارشناسی رایگان هستند اما برای تحصیل در این دانشگاه ها دانشجو می بایست مدرک زبان آلمانی سطحB1یا B2 را ارائه نماید.

ورود به مقطع کارشناسی به دو طریق امکان پذیر است: 1- قبولی در آزمون انتهایی کالج و ورود به رشته مورد نظر 2- گذراندن 30 تا 40 واحد درسی با معدل بالای 15 و ورود به همان رشته به شرط گذراندن دوره زبان آلمانی.

دانشجویان ایرانی اگر خواهان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور آلمان باشند، باید دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بوده و ترجیحا در کنکور سراسری در یکی از دوره های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی و یا پیام نور پذیرفته شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل رایگان در آلمان، با موسسه صبا پلن

تحصیل رایگان در آلمان، با موسسه صبا پلن