مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 12:262019-01-09بين الملل

ادعای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر 13 هیأت به فلسطین اشغالی


سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادعایی اعلام کرد 13 هیأت از کشورهای مختلف به صورت محرمانه به فلسطین اشغالی سفر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن کعبیه سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد حدود 13 هیأت از کشورهای حاشیه خلیج فارس، اردن، یمن، مغرب، الجزائر، تونس، عراق، سوریه و لبنان به فلسطین اشغالی سفر کرده اند.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، کعبیه اعلام کرد : سفر این هیأت ها به صورت محرمانه انجام گرفته است، ما منافع مشترکی با کشورهای (حاشیه) خلیج (فارس) داریم، زیرا ما با تروریسم می جنگیم و ایران در برابر ما قرار دارد.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود 13 هیأتی که از کشورهای مختلف به فلسطین اشغالی سفر کرده اند روابط دیپلماتیک با این رژیم نداشته اند.

کعبیه گفت هیأت های مذکور شامل اشخاص مختلفی بود اما بسیاری از آنها از افراد شاخص در رسانه های کشورهای مذکور هستند.

هفته جاری گزارشی مبنی بر سفر سه هیأت عراقی به فلسطین اشغالی منتشر شد و پس از آن حسن کریم الکعبی معاون اول رییس پارلمان عراق از وزارت خارجه این کشور خواست تحقیقات لازم را انجام دهد.

احمد عقل سفیر فلسطین در بغداد، هرگونه سفر مقامات یا نمایندگان عراقی به سرزمین اشغالی را رد کرد و گفت هدف از این خبر تشویش افکار عمومی و اعلام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر 13 هیأت به فلسطین اشغالی

ادعای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر 13 هیأت به فلسطین اشغالی