مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 11:102019-01-09بين الملل

هشدار العبادی نسبت به سلطه مافیا بر قدرت در عراق


نخست وزیر سابق و رییس ائتلاف نصر عراق نسبت به کنترل مافیاها و گروه های مسلح بر قدرت در این کشور هشدار داد و تاکید کرد که نشانه هایی از این دست تلاش ها وجود دارد.

- نخست وزیر سابق و رییس ائتلاف "نصر" عراق نسبت به کنترل مافیاها و گروه های مسلح بر قدرت در این کشور هشدار داد و تاکید کرد که نشانه هایی از این دست تلاش ها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، دفتر حیدر العبادی، رییس ائتلاف نصر عراق در بیانیه ای از نشست العبادی با نمایندگان دو ائتلاف سائرون و نصر با حضور نصار الربیعی، رییس هیات سیاسی جریان صدر در این کشور خبر داد.

در نشست یاد شده درباره وضعیت کلی سیاسی، امنیتی و اقتصادی، خدمات دهی، ایجاد فرصت های شغلی، مقابله با راه های فساد، حفاظت از دستاوردها، اتحاد موضعگیری های دو ائتلاف نصر و سائرون و فراکسیون های اصلاح و بازسازی و سایر فراکسیون ها جهت تصویب قوانین در راستای خدمت به مردم و نیز تشکیل کمیته های پارلمانی گفتگو شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، در این نشست نمایندگان ائتلاف های نصر و سائرون موضوعات بسیاری را مطرح کرده و آخرین تحولات سیاسی و نیز دستیابی به راه حل هایی واقعی برای کشور به ویژه همزمان با آغاز کار دشوار دولت را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار العبادی نسبت به سلطه مافیا بر قدرت در عراق

هشدار العبادی نسبت به سلطه مافیا بر قدرت در عراق