مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 18:502019-01-08بين الملل

سه عامل برای لذت بردن از کار


فقدان سه چیز در محل کار و در ارتباط با شغل افراد موجب می شود تا آنها احساس ناشادی و افسردگی کنند که این سه عامل عبارتند از: هدف، امید و دوستی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از Business Insider نوشت: واقعیت این است که زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که بخواهیم ساعات متمادی حضور در محل کارمان را با ناراحتی و بی حوصلگی سپری کنیم.

با این همه شاید احساس خیلی از شما در مورد شغلتان و محیط کارتان احساسی منفی و ناخوشایند باشد که هر روز دوست دارید زودتر ساعات کاری تان تمام شود و شما زودتر به خانه برگردید و از بودن در محل کارتان خلاص شوید.

اما مشکل کجاست که خیلی ها چنین احساسی در مورد شغل و محیط کارشان دارند و تاب و توان بودن در آنجا و لذت بردن از آن را ندارند؟ در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که فقدان سه چیز در محل کار و در ارتباط با شغل افراد موجب می شود تا آنها احساس ناشادی و افسردگی کنند که این سه عامل عبارتند از: هدف، امید و دوستی.

در ادامه به اهمیت این سه عامل در زمینه شادکاری و لذت بردن از کار اشاره خواهد شد.

شادکاری با داشتن هدف و کار معنادار آغاز می شود همه ما به شدت نیازمند داشتن هدفی مشخص برای کاری هستیم که انجامش می دهیم و بدون این هدف و مقصود مشخص نخواهیم توانست از کاری که می کنیم لذت ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه عامل برای لذت بردن از کار

سه عامل برای لذت بردن از کار