مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 14:252019-01-08بين الملل

80 درصد کاربران به اسپیکرهای هوشمند اعتماد ندارند!


شرکت بلک بری در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری CES 2019 لاس وگاس اعلام کرده که درصدد ارائه راه حلی برای افزایش امنیت اسپیکرهای هوشمند و در نتیجه اعتماد کاربران به آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه علم و فناوری CES 2019 که در بازه زمانی 8 تا 11 ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، هرساله میزبان شرکت های بزرگ و غول های تکنولوژی متعددی در جهان است تا از جدیدترین محصولات خود و سرویس های به روز خود رونمایی کنند.

اسپیکرهای هوشمند یکی از آن دسته از گجت هایی هستند که این روزها از محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اسپیکرهای هوشمند سریع تر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال 2018 سهم بسیار بیش تری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

به طور کلی در توصیف وظایف و معرفی اسپیکرهای هوشمند باید گفت که این گجت های هوشمند به کاربران امکان می دهند تا درصورت داشتن مشغله، وسائل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند، به عنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار روز مطلع شوند، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس صوتی برقرار کرده و به مخاطبان موردنظر خود پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کاربران به اسپیکرهای هوشمند اعتماد ندارند!

80 درصد کاربران به اسپیکرهای هوشمند اعتماد ندارند!