مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 11:202019-01-08سياسي

تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی پایان ناپذیر است


نماینده ولی فقیه در سپاه، تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی را سنت الهی و پایان ناپذیر توصیف و گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی طی 4 دهه، پیوند امت با ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه شنبه 18 دی) در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان، مسئولین و پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه ، از انقلاب الهام بخش اسلامی به عنوان بزرگترین هدیه الهی برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مهمترین و محوری ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولد اسلام ناب محمدی(ص)، نفی حاکمیت های دروغین و طاغوتی و تحقق توحید و نظام ولایی است.

وی با برشماری شاخص های نظام ولایی، اظهار کرد: انطباق کامل نظام ولایی با مبانی اعتقادی اسلام و تجلی بخشی توحید ربوبی، هماهنگی و همسویی با فطرت انسان، عاملیت وحدت حقیقی، مایوس کردن دشمن از جمله مهم ترین شاخص های نظام ولایی می باشد.

حاجی صادقی بزرگترین نعمت الهی برای بشریت را نعمت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: رسالت نظام ولایی احیای جامعه اسلامی بود و در جامعه ولایی استعدادهای انسان رشد کرده، بارور شده و مردم سالاری به معنای واقعی نمود پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی پایان ناپذیر است

تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی پایان ناپذیر است