مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 01:102019-01-07اقتصادي

افزایش هفت درصدی تعرفه خدمات شرکت های اینترنتی خصوصی


به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمارهای این وزارتخانه، رشد 100 درصدی در بهبود شاخص های کیفی خدمات را نمایش می دهد.

از طرفی اگرچه قیمت خدمات دولت به شرکت های اینترنتی با کاهش متوسط 40 درصدی مواجه بوده، - اما در دو ماه اخیر تعرفه خدمات بخش خصوصی هفت تا 12 درصد رشد داشته است.

به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمارهای این وزارتخانه، رشد 100 درصدی در بهبود شاخص های کیفی خدمات را نمایش می دهد اما نظارت مردم محور را نیز می توان از طریق سایت latency.

ir مشاهده کرد و از طرفی اگرچه قیمت خدمات دولت به شرکت های اینترنتی با کاهش متوسط 40 درصدی قیمت مواجه بوده، اما در دو ماه اخیر تعرفه خدمات بخش خصوصی هفت تا 12 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه ی توییتر خود با طرح این پرسش که در یک سال اخیر در توسعه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات، چه پیشرفت هایی صورت گرفته است؟ ، به بررسی اقداماتی که در این حوزها انجام شده، پرداخته است.

در زمینه ی توسعه لایه دسترسی، تعداد شهرهای تحت پوشش دسترسی پهن باند سیار نسل سوم در شهریورماه سال 96، 1057 شهر بوده که در شهریور سال جاری به 1242 شهر رسیده است.

تعداد شهرهای تحت پوشش دسترسی پهن باند سیار نسل چهارم نیز در شهریورماه سال 96، 710 شهر بوده که در شهریور سال جاری به 124


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هفت درصدی تعرفه خدمات شرکت های اینترنتی خصوصی

افزایش هفت درصدی تعرفه خدمات شرکت های اینترنتی خصوصی