مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 12:452019-01-06ورزشي

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری: دلیل باخت به آبادان نداشتن بازیکنان اصلی بود


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که نبود بازیکنان اصلی مان در عملکردمان در دیدار برابر پالایش نفت آبادان تاثیرگذار بود، گفت: - سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری: دلیل باخت به آبادان نداشتن بازیکنان اصلی بود سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که نبود بازیکنان اصلی مان در عملکردمان در دیدار برابر پالایش نفت آبادان تاثیرگذار بود، گفت: تیم آبادان در هفته های اخیر روی فرم آمده است و برابر ما نیز خیلی خوب کار کردند و مزد عملکرد خوب شان را هم گرفتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که نبود بازیکنان اصلی مان در عملکردمان در دیدار برابر پالایش نفت آبادان تاثیرگذار بود، گفت: تیم آبادان در هفته های اخیر روی فرم آمده است و برابر ما نیز خیلی خوب کار کردند و مزد عملکرد خوب شان را هم گرفتند.

زیور بابایی در گفت وگو با ایسنا درباره اولین شکست تیمش در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: در هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان تیم پالایش نفت آبادان بودیم که متاسفانه پیش از این دیدار سه بازیکن مان دچار سرماخوردگی شدید شده بودند و بر همین اساس هفت هشت روز اصلا تمرین نداشتند.

وی ادامه داد: برای بازی با نفت آبادان، پزشک به خاطر سرماخوردگی اجازه بازی به فاطمه رحمتی نداد و فهیمه زارعی و فرشته خسروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری: دلیل باخت به آبادان نداشتن بازیکنان اصلی بود

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری: دلیل باخت به آبادان نداشتن بازیکنان اصلی بود