مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 11:452019-01-06سياسي

گفتن این که از دانش آموزان به اجبار پولی گرفته نشده، توهین به شعور مردم است


یک عضو هیات رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عزل و نصب های اخیر در وزارت آموزش و پرورش گفت که این عزل و نصب ها وزارت آموزش و پرورش را تبدیل به حزب سیاسی کرده است که نتیجه آن برای معلمان و دانش آموزان خوب نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مقصودی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی در سوالش از وزیر آموزش و پرورش مبنی بر دلیل گرفتن هزینه تحصیل از دانش آموزان در مدارس، گفت: این که وزیر می گوید از دانش آموزی به اجبار پولی گرفته نشده است، بی حرمتی به شأن و شعور مردم و توهین به آنها است، چون همه مدارس پول می گیرند تا کسری خود را جبران کنند و ما همه این را می دانیم.

وی افزود: طبق قانون دولت موظف به تحصیل رایگان برای همه مردم تا پایان دوره متوسط است و این امکانات باید برای تمامی دانش آموزان اعم از روستاییان ، شهری ا و حتی فرزندان مقامات یکی باشد.

نه این که امروز 18 نوع طبقه بندی در مدارس داریم.

مقصودی در ادامه با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش برای ساماندهی دانشگاه فرهنگیان و جذب دانشجو در این دانشگاه در عین حال از عزل و نصب های اخیر در وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: این عزل و نصب ها وزارت آموزش و پرورش را به بنگاه سیاسی تبدیل کرده است و باعث شده منتقدان وزیر را به فردی ترسو تشبیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتن این که از دانش آموزان به اجبار پولی گرفته نشده، توهین به شعور مردم است

گفتن این که از دانش آموزان به اجبار پولی گرفته نشده، توهین به شعور مردم است