مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 18:362019-01-03سياسي

طی پیامی فرمانده کل ارتش درگذشت ستوان یکم بهشتی را تسلیت گفت


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت ستوان یکم جانباز غلامحسین بهشتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دفاعی خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت ستوان یکم جانباز غلامحسین بهشتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن این پیام بدین شرح است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الاحزاب: 23) روح انقلابی، شجاع و بی ادعای شیر مرد خراسانی جبهه های نبرد، ستوان یکم جانباز غلامحسین بهشتی به یاران شهیدش پیوست و قلب پر از خاطره ایثار همرزمان خود را مالامال غم و اندوه کرد.

سرزمین گرم خوزستان و قله های بلند کردستان شهادت می دهند که ستوان بهشتی با واژه خستگی، ترس و ادعا بیگانه بود و در معامله ای شیرین و پرسود همه چیز را به ثبت در صحیفه خداوند سپرده بود.

این سرباز بی علاقه به نام، پس از سال ها دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های ناشی از دوران دفاع مقدس، سرانجام به آسمان پر کشید و در جوار شهیدان آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی پیامی فرمانده کل ارتش درگذشت ستوان یکم بهشتی را تسلیت گفت

طی پیامی فرمانده کل ارتش درگذشت ستوان یکم بهشتی را تسلیت گفت