مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 13:252019-01-03فناوري

بدقولی اپل در عرضه پد شارژر بی سیم


به عقیده بسیاری از کارشناسان، با اینکه اپل نتوانست به قول خود مبنی بر عرضه پد شارژر بی سیم در سال 2018 میلادی عمل کند، این محصول در آینده ای نزدیک راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اینکه اپل پیشتر وعده داده بود که پد شارژر بی سیم موسوم به ایرپاور خود را تا پایان سال 2018 میلادی عرضه خواهد کرد، اما نتوانست به قول خود عمل کند و با گذشت چند روز بعد از آغاز سال نوی میلادی نیز هنوز خبری از عرضه این محصول به بازارهای جهانی نیست.

اپل نخستین بار در ماه سپتامبر سال 2017 میلادی بود که بعد از معرفی گوشی هوشمند و پرچمدار آیفون 10 (ایکس)، از پد شارژر بی سیم موسوم به ایرپاور (AirPower) رونمایی و پرده برداری کرد و اعلام کرد که قصد دارد این محصول شگفت انگیز را در سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه کند.

اما هم اکنون به نظر می رسد که این غول تکنولوژی آمریکایی نتواسنته است این بار به وعده خود عمل کند چراکه هنوز بعد از گذشت چند روز از آغاز سال جدید میلادی نیز خبری مبنی بر انتشار و عرضه پد شارژر بی سیم اپل در رسانه ها و فضای مجازی منتشر نشده است.

در بیانیه ای که این شرکت پیشتر منتشر کرده بود، آمده بود: پد شارژر بی سیم ایرپاور در سال 2018 میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران گوشی های هوشمند آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 (ایکس) قادر خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدقولی اپل در عرضه پد شارژر بی سیم

بدقولی اپل در عرضه پد شارژر بی سیم